15:39 , 1401/3/22
کد خبر: 000009288
بازدید: 1385
سریع ترین راه کاهش وزن در یک هفته + برنامه

یکی از دغدغه‌های امروز مردم داشتن اندامی خوب و زیبا بوده و دنبال روشی می‌گردند که در سریع‌ترین زمان ممکن کاهش وزن صورت گیرد.

به گزارش ایونا، یکی از راه‌های موثر برای کاهش وزن استفاده از برنامه لاغری در یک هفته است.  با این روش شما می‌توانید ظرف مدت یک هفته 8 کیلو وزن لاغر شوید.

لاغری فوری در یک هفته

با تغییر ملاک‌های زیبایی افراد بیش از پیش به دنبال نزدیک شدن به استانداردهای جهانی زیبایی هستند و یکی از راه‌های زیبایی را لاغر شدند می‌دانند. اما افراد به دلیل مشغله‌های فراوان زندگی به دنبال پیدا کردن یک راه برای لاغری سریع و فوری هستند. البته باید این را در نظر داشت که برخی از این روش‌ها موثر نبوده و میتواند آسیب‌های جبران ناپذیری را به افراد وارد کند.

با این روش ها در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید

رژیم کم کالری

یکی از بهترین روش‌های لاغری فوری و کاهش وزن استفاده از رژیم کم کالری همراه با یک برنامه روتین ورزشی است. گاهی اوقات به دلایل متفاوت به دنبال راه حل سریع‌تری هستیم تا کاهش وزن فوری اتفاق بیافتد. یک نکته مهم را باید در نظر داشته  باشید که برای تثبیت وزن‌تان بعد از رژیم‌های سریع کاهش وزن از پیاده روی، ورزش و رژیم غذایی سالم استفاده کنید. دلیل آن این است که بعد از لاغری فوری در یک هفته وزن شما پایدار نخواهد بود و نتیجه ثابتی را به همراه نخواهد داشت. در این مطلب با ما همراه باشید تا کاهش وزن فوری و رایگان را در یک هفته تجربه کنید.

8 کیلو لاغری فقط در 7 روز

مراحل کاهش وزن در یک هفته

در این روش شما در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید تا 8 کیلوگرم کاهش وزن سریع داشته باشید به شرطی که برنامه نوشته شده را مو به مو انجام دهید. میزان کاهش وزن در افراد مختلف متفاوت است اما در نظر داشته باشید که کاهش وزن حتما اتفاق می‌افتد.

یکی از روش‌های طبیعی و جالب برای کاهش وزن سریع در یک هفته استفاده از رژیم «جنرال موتورز» است. این برنامه غذایی را می‌توانید نهایتا تا 2 هفته ادامه دهید. اگر تمایل دارید مدت بیشتری این رژیم را ادامه دهید باید یک هفته استراحت قرار دهید اما باید از مصرف غذاهای پرکالری پرهیز کنید.

بیشتر بخوانید: مهمترین اشتباهات در کاهش وزن کدامند؟


 

باید این را در نظر داشته باشید که در مدت زمانی که رژیم غذایی خود را دنبال می‌کنید کاملا استرس را از خود دور کنید. خواب کافی را فراموش نکنید. نکته مهم این است که میزان گفته شده غذا بخورید و به خود گرسنگی ندهید و تا زمان تمام نشدن دوره‌تان از وزن کردن خود کاملا پرهیز کنید.

خوردن چه چیزهایی باعث لاغری سریع می‌شود

روز اول

در روز اول رژیم باید تنها میوه و آب مصرف کنید و خوردن سایر خوراکی‌ها را کنار بگذارید. در این روز باید حدود 8 تا 12 لیوان آب نوشیده شود. هندوانه، خربزه، انار و سیب بهترین میوه‌هایی هستند که می‌توانید در این دوران مصرف کنید. در این مدت از خوردن موز به شدت پرهیز کنید به یاد داشته باشید که اولین روز رژیم مهم‌ترین روز دوره شماست. هر زمان که احساس گرسنگی کردید از آب و میوه مصرف کنید.

روز دوم

دومین روز رژیم لاغری 7 روزه مخصوص سبزیجات است. باید از سبزیجات بدون اضافه کردن روغن به صورت آب پز، خام و پخته استفاده کنید. بهترین سبزیجاتی که می‌توانید در طول رژیم مصرف کنید اعم از خیار، کدو، کاهو، کلم، هویج و بروکلس است. با ترکیب این سبزیجات نیز می‌توانید یک سالاد خوشمزه درست کنید. به هیچ وجه روی سبزیجات سس نریزید. تنها با کمی آبلیمو یا سرکه سب آنها را مزه دار کنید. در طول این روز می‌توانید 8 تا 10 لیوان آب بنوشید. استفاده از سیب زمینی در دومین روز رژیم آزاد است اما باید از آن در صبحانه مصرف شود تا کربوهیدرات دریافت شده در طول روز سوزانده شود. اگر در دومین روز رژیم دچار بیرون روی زیاد شدید اصلا نترسید.

بیشتر بخوانید: سبزیجات کم کربوهیدرات که کاهش وزن را آسان می کنند


 

روز سوم

در سومین روز رژیم لاغری 7 روزه می توانید انواع سبزیحات و میوه‌ها را میل کنید اما از مصرف سیب زمینی و موز خودداری کنید. نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب را در روز سوم فراموش نکنید. در این روز میوه برای صبحانه، سوپ یا سالاد سبزیحات برای ناهار، میوه برای میان وعده و سبزیجات برای شام استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نوع ترتیب استفاده از میوه و سبزیجات بسته به ذائقه شما میتواند متفاوت باشد.

روز چهارم

در این روز شما اجازه استفاده از 5-6 عدد موز و 3 تا 4 لیوان شیر را دارید. اما به غیر از این دو نباید هیچ چیز دیگری بخورید. شاید تصور کنید که این میزان گفته شده نمی تواند شما را سیر کند اما اگر سهم شیر و موز خود را به طور لازم تقسیم کنید احساس گرسنگی نخواهید کرد.

نوشیدن 8 تا 12 لیوان آب را نیز باید در این روز رعایت کنید.

روز پنجم

این روز یک روز شگفت انگیز خواهد بود چراکه شما می توانید از برنج بدون روغن (یک پیمانه) و گوشت سفید یا قرمز بدون چربی (250 گرم) استفاده کنید.

شما نصف راه را رفته اید. در این روز می‌‍توانید از میوه ها و سبزیجات استفاده کنید. امروز می‌‎توانید سوپ بدون روغن سبزیجات بخورید. بروکلی، هویج، کلم، کدو از جمله سبزیجاتی هستنید که می‌توانید مورد مصرف قرار دهید. مجاز به مصرف گریپ فروت، سیب، پرتقال در روز پنجم هستید. خوردن 5 تا 7 گوجه فرنگی را باید به رژیم این روز اضافه کنید. نوشیدن 10 تا 12 لیوان آب نباید فراموش شود.

روز ششم

آیا از رژیمتان راضی هستید؟ باید بدانید که تا روز ششم سیستم گوارشی تان عملکردش بهبود و متابولیسم بدن افزایش یافته است. در این روز می‌توانید برای ناهار یک پیمانه برنج و سبزیجات خام و پخته برای باقی روز استفاده کنید. مانند روزهای گذشته 8 تا 10 لیوان آب بنوشید. مجاز به مصرفت 250 گرم گوشت قرمز بدون چربی یا گوشت سفید هستید.

روز هفتم

به آخرین روز رژیم و روز وزن کردن خوش آمدید. امروز می‌توانید نتیجه نهایی را با چشمانتان ببینید. در روز آخر شما می‌توانید برنامه روز ششم را به علاوه یک لیوان آب میوه طبیعی که در منزل  تهیه شده است استفاده کنید. مانند هر روز نوشیدند 10 تا 12 لیوان آب فراموش نشود.  

در آخرین روز رژیم جدای از کاهش وزن روشن شدن پوستتان نیز کاملا مشهود است. در پایان این روز شما می‌توانید خود را وزن کنید. پس از این دوره 7 روزه دیگر پرخوری نکنید تا نتیجه تلاش هفت روزه تان تثبیت شود.

رژیم وحشتناک لاغری سریع

 

توجه: برای دست یافتن به نتیجه بهتر در این رژیم هر روز بین 30 تا 45 دقیقه پیاده روی کنید.

توجه: در طی این هفت روز می توانید از قهوه بدون شیر و شکر و چای سبز استفاده کنید.

بیشتر  بخوانید:

ورزش موثر برای کاهش وزن کدام است؟

کمبود خواب کاهش وزن را مختل می کند

کاهش وزن وحشتناک دختر جوان

راهکاری برای کاهش وزن کودکان مبتلا به چاقی

هشدار برای افرادی که به دنبال جراحی لاغری هستند

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید